Radiovinder stempler ind i marked med momentum for digital lytning og taleradio

Lytningen af flow-radio går tilbage, mens den digitale andel vinder frem – ligesom interessen for taleradio. MediaWatch dykker ned i tallene, der tegner det radiomarked, som venter vinderen af digitalt radioudbud.
Foto: Asger Ladefoged/Ritzau Scanpix
Foto: Asger Ladefoged/Ritzau Scanpix

Når vinderen af den public service-radio, der blev sendt i udbud i sommer, tirsdag eftermiddag udpeges, venter et radiomarked med en stigende andel af digital radiolytning og momentum for taleradio. Det viser tal fra Slots- og Kulturstyrelsens årlige rapportering om mediernes udvikling, der blev præsenteret i sidste uge.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også