PolicyWatch

Kampagne skal lokke turisterne tilbage til hoteller og restauranter i København

Hovedstaden sætter massivt ind med international markedsføring for at få turisterne tilbage på hoteller, restauranter og i resten af byen.

Foto: Jens Dresling/Ritzau Scanpix

Der bliver sat stort ind for at få turisterne tilbage til København efter pandemien og nedlukningerne.

Visit Denmark og Wonderful Copenhagen vil med en stor markedsføringskampagne ramme turister fra velkendte lande, der skal lokkes tilbage til København, lyder det i en pressemeddelelse. Kampagnen er rettet mod turister fra Norge, Sverige,Tyskland, Frankrig og Italien samt USA. Storbritannien og Kina må vente lidt på grund af restriktioner.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra PolicyWatch

Dansk minister vil have mere omfattende krav til soja-dokumentation

Mens EU er på vej om krav om satellit- og GPS-dokumentation på importeret soja at mindske afskovning, er regeringen nu allerede klar til at gå endnu længere. Om få år kan man forhåbentlig også knytte krav til påvirkning af andre økosystemer, siger Lea Wermelin (S) til AgriWatch.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier