PolicyWatch

Kampagne skal lokke turisterne tilbage til hoteller og restauranter i København

Hovedstaden sætter massivt ind med international markedsføring for at få turisterne tilbage på hoteller, restauranter og i resten af byen.

Foto: Jens Dresling/Ritzau Scanpix

Der bliver sat stort ind for at få turisterne tilbage til København efter pandemien og nedlukningerne.

Visit Denmark og Wonderful Copenhagen vil med en stor markedsføringskampagne ramme turister fra velkendte lande, der skal lokkes tilbage til København, lyder det i en pressemeddelelse. Kampagnen er rettet mod turister fra Norge, Sverige,Tyskland, Frankrig og Italien samt USA. Storbritannien og Kina må vente lidt på grund af restriktioner.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra PolicyWatch

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier