Mediebranchen frygter endnu en smal medieaftale

Regeringen nærmer sig en afklaring i udskilningsforløbet omkring den kommende medieaftale, som er afgørende for, om det bliver et forlig med bred opbakning fra Folketingets partier. Flere indikatorer peger i retning af, at det endnu en gang kan ende med en smal aftale. Danske Medier opfordrer på ny til at lande en bred aftale.
Direktør i Danske Medier, Mads Brandstrup. | Foto: Danske Medier
Direktør i Danske Medier, Mads Brandstrup. | Foto: Danske Medier

De private mediers interesseorganisation Danske Medier advarer Folketingets politikere mod at lukke sig om endnu en smal medieaftale, fordi det vil skabe ”kæmpe usikkerhed” om mediernes vilkår de kommende år.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også