Sådan fordeler mediestøtten sig mellem mediekoncernerne
JP/Politikens Hus kan se frem til at modtage mere støtte i 2019 end i år, men har stadig et stykke op til Jysk Fynske Medier som største modtager af redaktionel produktionsstøtte.
![Foto: Mads Hansen/PR/Jysk Fynske Medier.](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article9236538.ece/ALTERNATES/schema-16_9/Jysk%2520Fynske%2520Medier-3.jpg)
Jysk Fynske Medier står bag flere dagblade end noget andet danske medieselskab, og det afspejler sig i tildelingen af redaktionel produktionsstøtte. Selskabet er således igen på førstepladsen over de største støttemodtagere.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Debat: Nulmoms på digitale medier er helt åben
For abonnenter